Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Łużna - Wypożyczalnia
(1)
Wola Łużańska - Wypożyczalnia
(1)
Autor
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Marketing
(2)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing jest dzisiaj istotnym składnikiem filozofii świata interesów, podstawową orientacją menadżerską oraz zbiorem rynkowych narzędzi zarządzania. Polega on na sposobie myślenia i działania, który wykorzystuje zespół metod oraz instrumentów poznawania i kształtowania zewnętrznego otoczenia przedsiębiorstwa, a także jego organizacji, dla osiągania sukcesów na rynku. Niniejsza książka, najogólniej rzecz biorąc, traktuje o tym, jak dokonywać wyboru koncepcji konkurencyjnego zachowania się na rynku i jak kształtować wizerunek firmy, jako wartość rynkową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łużna - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing jest dzisiaj istotnym składnikiem filozofii świata interesów, podstawową orientacją menadżerską oraz zbiorem rynkowych narzędzi zarządzania. Polega on na sposobie myślenia i działania, który wykorzystuje zespół metod oraz instrumentów poznawania i kształtowania zewnętrznego otoczenia przedsiębiorstwa, a także jego organizacji, dla osiągania sukcesów na rynku. Niniejsza książka, najogólniej rzecz biorąc, traktuje o tym, jak dokonywać wyboru koncepcji konkurencyjnego zachowania się na rynku i jak kształtować wizerunek firmy, jako wartość rynkową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wola Łużańska - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej